Okey okey.

Satt nyss på låten Hallelujah.
Den är så fin dock så kommer tårarna.. Blev ledsen när han ännu en gång åkte iväg. Han tänkte inte ens pussa mig och säga hejdå..
Det verkar som att något inte stämmer.. Något är fel.

Det första vi gjorde idag när vi sågs efter jobb/skola var att bli irriterade på varandra.
Hade precis kommit hem efter att ha hämtat Lotta i Medväga,får ett sms om att vi ska dit igen för han ska skriva ut papper. EXTRA VÄNDA!!!

När jag hämtade Lotta sa dem att hon ylat två gånger i natt.. Tyvärr.
Berättade det för honom och då kom svordommarna över MIN hund!
Tror inte att han riktigt förstår hur mycket Lotta betyder från mig.. Hon har varit med i tio års tid och jag vill inte höra flera fula ord om henne och det sa jag till honom och han blev arg igen. Det räcker med att jag har hört det 10000000 gånger förr. Har börjat inta försvarsställning när han påpekar på det viset.
Det är inte kul att hon inte kan bli lämnad ensam och att hon ska yla hos andra men vill inte höra hur illa han tycker att det är.. Det är liksom inte så att han säger:Åh vad tråkigt.. Utan det är mer: Förbannade jävla äckelhund!

Var iväg och handlade lite sen.. Toapapper och cigg sen när vi kom hem fick vi besök av Niklas och Maya,drack kaffe och pratade om planer inför nyår.
Vi hade det jättemysigt,sen när dem gått gjorde han popcorn,mysigt.

Vi hade slagit på en julfilm och allt var bra.. Sen helt plötsligt från ingenstans ska han iväg med en kompis.
Han säger till mig att jag säkert kommer att sova när han kommer hem,vilket betyder att han blir borta halva natten..

VARFÖR VILL HAN INTE UMGÅS MED MIG?! Han har undvikit mig på senaste tiden.. Två helger i rad har han varit borta och jag har setat hemma själv hela kvällarna och nätterna. Som sagt så ger jag mycket mer än jag får tillbaka.
Det gäller ganska mycket saker. Sådant som inte skrivs här,Var nära på att bryta ihop när Louise kom med Lotta igår när hon frågade hur det var nu. Håller detta på att gå lika utför som med Johan?!
Går upp tidigare än vad jag behöver för att han ska ha skjuts till jobbet men vad får jag tillbaka?! Inte ens ett jävla tack! Vill inte ha det så här,mycket beror nog på våra pengaproblem också men inte allt. Frågade i helgen om jag gjort något fel men då sa han ett tveksamt nej...

Fick inte ens en present av honom när jag fyllde år..Han förväntar sig en från mig! Visserligen var vi ut och åt men endå. Om han nu älskar mig så mycket som han säger varför visar han det inte då?! Det går inte att prata om dessa problem för då ignonerar han mig med att sitta och stirra rakt fram och bara säga mmm.. ELLER så börjar han skrika och svära. Ingen som helst tacksamhet visas.

Fan vad jag klagar men måste få ur mig allt någonstans,vad ska man göra?! Hur gör man?! Om det inte går att prata om det hur löser man det då?!!?
Och till råga på allt så är jag förkyld som ett as,hostar snart upp mina lungor,näsan rinner,jag mår illa och är trött.

Nej,Ska väl försöka sova nu.. Det är inte lätt att somna ensam,alla tankar kommer då.
Jag gruvar mig för den dagen.

Håll alla tummar och tår på att jag kommer in på Fornby till vt-11!
//Elin 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0