Blandad kompott!

Ja jag får väl göra lika dant tillbaka med att skriva att jag ej fattar hur man kan bli så grinig över en sådan skit sak?!

Idag har varit en rätt så bra dag,började med att jag o Patrik fick skjuts av hans mor ut till Gustafs för att hämta röda faran! =)
Den startade så vi begav oss till stallet.. Bromsarna var dock inte på min sida utan när jag bromsade så skakade heeela bilen och ett tag trodde jag allvarligt att ratten skulle hoppa av! Men det gick bra ändå och nu står den i medväga i väntan på besiktning på tisdag!

Gud så vi har fått skrubba säten och övrig inredning men kan lova att det blev en helt annan bil inuti!

Följde sedan med till lekland då Patrik skulle hjälpa Johan att städa.. Det var inte alls kul.. Var så arg och frustrerad så allt kom ut i tårar! Sandra kikade förbi också att talade om att hon kunde jobba nästa söndag!

Tycker bara det är så himla konstigt av honom att nu när jag lämnat honom då kan man minsann umgås med sina vänner/mina vänner.. Men när jag fanns där i väntan på ett bättre förhållande så var allt och alla bara luft..

Förstår mig inte på honom!

Kommentarer
Postat av: Marie

gumman :( <3

2010-02-27 @ 08:01:53
URL: http://improveme.se/marielundin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0