Jag förstår inget nu..

Jag kan inte sluta må dåligt.. Både på insidan och utsidan..
Har sådan beslutsångest..
Ont i magen,konstiga tankar i mitt huvud..

Och Patrik är och gottar sig på kryssningen! Fick en bild där han står med en stoooor öl i baren!
Jag vill också åka!!!
Önskar att jag redan fyllt 23 så man fick följa! Bara släppa allt skit här hemma och bara ha roligt bland folk man inte känner..

Har varit hemma hela dagen idag och städat.. Men så fort jag tagit en paus har allt kommit.. Mår så fruktansvärt psykiskt dåligt just nu bara över en natt eller två.. Vet inte vad det är.. Kan ju bero på att jag och Johan bråkade igår och han sa saker som han kanske inte menade?

Grattis på namnsdagen pappa saknar dig varje dag!

Tackar gud för mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0