Lill lördag igår.

Dagen började med att jag och Emma bestämmde oss för att vi skulle dricka lite till kvällen.
Var till systemet och köpte fem Kung och tio Pripps till Patrik sen for vi hem en vända och började göra oss i ordning.. Sen gick jag till Emma medans hon gjorde en smörgås och tog med popcorn sedan gick vi till Patrik..
Väl där började vi dricka..
Ölen tog lika fort som blixten slår ner ungefär..
Blev lite väl på där ett tag men sedan lugnade det ner sig..
Kl tolv kom Emmas kompis dit och vid ett tiden gick vi ner på krogen..

Innan vi gick hem (Jag o Patrik gick hem tidigare än Emma) ringde jag Johan och sa att jag var påväg hem men bara det att jag hamnade uppe hos Patrik igen för att lyssna på mer musik..
En timme senare efter att Johan ringt både mig och Patrik men ingen av oss hade hört mobilerna så är han väldigt uppriven och har redan skickat ut två polisbilar efter mig.. Därav polisen sett någon som liknat mig som gått med två killar och någon tjej mot Bullermyren.. Så han letar och letar och sen när han får tag i mig typ skriker han åt mig att komma ner!!!
Han var INTE glad.. Och jag minns inte om jag sa åt honom att jag skulle till Patrik eller inte.. Så har en liiiten minneslucka från gårdagen..

Måste vara den mest efterlysta bruden i Borlänge för det är inte bara denna gång som han ringt och lyst mig.. En gång var det när jag var i stallet och mobilen hade slagit av sig pga jag ej hade batteri så han ringde polis och sjukhus med mera..
Men jag tycker att det är bättre att han bryr sig för mycket än för lite.. Så länge det inte börjar bli som om han vore min farsa..
Men jag älskar min Johan över allt annat som finns på jorden är så lycklig över att han finns i mitt liv!

Tack Emma och Patrik för en rolig kväll igår!
Älskar er!
Det var precis detta jag behövde!
Speciellt efter *utskällningen* i telefonen igår.. Vilket jag inte kan göra NÅGOT åt alls.. För trolla kan jag fan inte göra även om jag skulle vilja ibland..
'
Och sen vill jag ha sånna där glasögon som dom har i Matrix? som raderas minnet ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0