...Tveksamt...Ångest...Deppig...Trött...

Jag fuktar mina läppar i ditt vattenfall av andetag
Finns ingen början,inget slut
Jag sluter mina ögon,förrenas i vår solnedgång i oändlighet
Jag fuktar mina läppar i ditt vattenfall av andetag,stanna kvar

Himlen faller högt mot din nakna hud
Himlen faller högt,världen suddas ut finns ingen början inget slut



Mötte upp Patrik igår när han klev av bussen vid stationen,snacka om att ha supit på vägen hem! Han var skapligt full men inte odräglig iaf!
Blev att sitta hemma hos honom ett tag sen gick jag och mötte Emma när han skulle ner på stan för att träffa lite folk från kryssningen!
Sen när jag och Emma stod och pratade kom den en bil i hög fart rakt emot mig..
Jag höll på kissa på mig av rädsla för jag trodde att nu blir jag överkörd.. Men det var bara Johan =)
Vi åkte till mc donalds och åt och sen hem och sov.
Somnade hur fort som helst.. Hör inte till vanligheten kan jag lova..

Lyssnar på musik nu därav texten i början,älskar den låten!!!
Ska iväg och jobba men först hämta mat åt alla! :)

Blir ensam Torsdag-Fredag då johan åker till Sundsvall igen..

Men ska nog gå bra ändå ;)


Kommentarer
Postat av: roxxxy

Emmma kommer och roar elin<33<3

2010-02-10 @ 00:41:32
URL: http://roxxxylicious.blogg.se/
Postat av: Marie

då kanske vi kan ses å fredag eventuellt?

2010-02-10 @ 22:53:12
URL: http://improveme.se/marielundin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0