Varför??!!

Varför ska allt i livet vara så jävla svårt?!
Känns som om jag är luft här hemma ända tills Johan fick sitt nya jobb...

Jag får inte umgås med mina vänner när jag vill?! Vad är det för skitsnack?!
Jag blir så himla less!
Är så arg och ledsen nu så jag skakar!!!
Sitter och tjuter som ett barn som slagit upp skallen!!

Isnart tre års tid har han umgåtts mer med sin jävla dator än med mig!!


Han ringer mig var femte minut när jag är hos någon annan än hemma och frågar skit saker.. Bara för att få veta EXAKT vad jag gör och vem jag är med och hur, och varför!!
FÅR MAN INTE HA NÅGOT PRIVAT LIV I ETT FÖRHÅLLANDE ELLER??
OCH VARFÖR ÄR DET SÅ JÄVLA VIKTIGT ATT UMGÅS MED MIG NU?! NÄR HAN KNAPPT BRYTT SIG PÅ ÖVER TRE ÅR?! SVARA SNÄLLA NÅGON SOM HAR EN VETTIG FÖRKLARING?!!!!


JAG GILLAR INTE DITT KONTROLLBEHOV INSTALLERA EN KAMERA PÅ MIG DÅ OM DU  ÄR SÅ OROLIG!!!

Aldrig kan han tänka på att han kanske skulle ha brytt sig mer i mig?! Jag gillar att umgås med mina vänner och jag kommer att fortsätta med det!!!
Spelar ingen roll om jag är med en kill eller tjejkompis lik förbannat så finns det där kontroll behovet!!!

JAG BLIR SÅ FRUSTRERAD!!! ENA STUNDEN ÄR ALLT JÄTTEBRA SEN TROR HAN ALLT OCH INGET OM MIG BARA MINUTER SENARE!?!?!
Måste man vara med varandra 24/7?!

Tack Patrik för musiken så jag nu har något bra att lyssna på!!!



Kommentarer
Postat av: Marie

gumman jag har kanske ingen bra förklaring men vi kan träffas och prata om det om du vill? <3 jag kommer kanske hem i helgen. puss tänker på dig <3

2010-02-07 @ 22:03:38
URL: http://improveme.se/marielundin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0