Film med underbara vänner

Idag vaknade jag sjukt sent så Johan fick åka till jobbet alldeles själv =)
Vaknade runt halv två tiden och sedan skrev jag till Emma att hon skulle komma över!
Efter en varsin kopp kaffe och en ciggarett så bar det av mot Lekland. Hämtade bilnycklarna och for ut till stallet!
Väl där bestämde sig världens bästa Emma för att hämta hö åt mig :)
Sen tog jag ut hästarna och Svante var så snäll att ta in dem senare på kvällen!

Efter det åkte vi tillbaka till leklandet (efter att ha gjort ett desperat försök att hitta min plånbok i bilen ,igen!)
och hjälpte Johan lite med stängningen!
Han hade lekt rockstjärna och slagit sönder tre stolar som redan var trasiga!
Och städat super duper fint på leklandet!! Kliniskt rent var det och det doftade citron! =)

Sen åkte vi hem och Patrik kom över lite senare och vi såg på Paranormal Activity! Fy fan vilken film!
När det var dags för kisspaus så fick Lotta vara min sköld! Vågade inte gå in i hallen då sovrums dörren stod öppen!
Så först hade jag henne i famnen och Patrik och Emma skrattade som måsar och sen kastade jag in henne tomte leksak så hon kunde kolla läget! Fan vilken tönt man blir när man ser skräckfilmer!
Imorgon är det dags för tvåan!!!

Igår när jag kom hem höll Johan (belive it or not) på att städa lägenheten och var hur gullig som helst och kramades och pussades mycket.. Så trodde nästan att han läst det jag skrivit igår..
Fick förresten blommor av honom här om dagen! =) Supergulligt!

Idag blev det ingen körtur med Abbey tyvärr... Får bli imorgon istället när jag får lov att smita från jobbet av Johan!

Nu blir det att gå ut med Lotta en sväng och sedan spela lite Yatzy med Johan och tillslut sova!!!

Godnatt sov gott!
Och vad ni än gör: Spela inte in er själva när ni sover!!!!!
Buuuuuu!

Kommentarer
Postat av: Marie

seriost Elin du behöver abslout inte känna dig mesig för det du gjorde.. jag såg filmen för 2-3veckor sedan och har fortfarnade FRUKTANSVÄRT svårt att sova...!! jag lindar in mig i täcket och hoppas högt när något låter.. när erik åker till jobbet på morgonen måste jag tända lite lampor och somna om framför tven.. annars funkar de inte! vet fan inte hur de ska gå när erik jobbar kväll till veckan.. jag skulle nog aldrig sett den filmen. är alldeles för känslig.. men vaddå finns det en tvåa oxå?? och nej jag kommer ALDRIG sätta upp en videokamera i mitt sovrum!!... även fast det där inte var sant så är man ju ändå så dum att man tror de kan hända på riktigt.. det kanske det kan ??



Naw vad gulligt av honom :) han kanske kände det själv att han varit lite grinig på sistone :)

2010-01-22 @ 10:35:14
URL: http://improveme.se/marielundin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0