Jobb jobb och lite mer jobb!

Nu är man en ägare till en häst mindre. Känns ändå skönt på något sett men ändå inte.. Jag har ju fått upp henne i hullet och fått henne att bete sig som en häst men jag tror att hon får det bra hos Karin då det känns som det!

Brygger nu lite kaffe och väntar på att Emma och Patrik ska komma över!
Tack så himla mycket för dem här dagarna ni spenderat med mig! Ni är guld värda!

Haha trion (Jag,Emma o Patrik) såg på 5 skräckfilmer igår innnan jag somnade vid kl 9 på morgonen lutandes mot Patrik!
Emma låg på min höft,jag på Patriks och ja det måste ha sett otroligt roligt ut!

Ska snart åka iväg till jobbet då jag ÄNTLIGEN har en bil nu för att Johan kom hem i går kväll!
Fick blommor och en ny parfym av honom! =)
Skönt att han är hemma även fast vi inte kommer att träffas så mycket nu när vi båda jobbar men det ska nog gå ändå!

Johan måste ju tyvärr ha bilen i helgen så min och Emmas planerade resa ner till Tierp för att supa och hjälpa mamma flytta blir tyvärr framflyttad. Tycker det är jättetråkigt men nu måste vi båda jobba eftersom jag fick jobbet på lekland istället för Johan!
Hade gärna träffat syrran också men det får bli nästa gång!

Kanske redan nästa helg? Vem vet.

Nej nu ska jag dricka kaffe och ringa dem andra nissarna som SKULLE ha varit här nu!!
//Elin!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Eliza kommer nog få det bra. Du har gjort ett jätte bra jobb med henne! Det ska du ha cred för!

2010-01-30 @ 11:49:10
URL: http://paulaliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0