Karlar och Cambridge

Jaha vad ska man säga om dessa karlar!?
Idag har han bara varit på skithumör precis hela dagen!
Speciellt nu när vi tog sista vändan med Lotta(Våran hund).
Jag undrade lite över varför alla biljävlar ställde sig längs vägen där vi bor..
Fick ju världens läxa om varför,att de kanske hade besök (i snart två år) och alla orsaker och det var ett väldigt spydigt svar!
Sen när jag brukar säga saker till honom som han brukar göra (t.ex köpa mer musli fast vi har tre oöppnade förpackningar hemma) då käftar han emot som en fyraåring!
Ta bara här om dagen då han promt skulle in och handla mat på coop fast att jag sa åt honom miljoner gånger att vi redan hade massa köttfärs,wookgrönsaker,fiskpinnar med mera i frysen som han kunde äta först.. Till slut fick jag honom att lyssan och han körde grinig vidare hem!
Nu när vi har dåligt med pengar så tycker man att han ska handla smartare och inte köpa varor som redan finns hemma..?
Jag fick till svar att: JA,MEN DET ÄR BARA FÖR ATT DU GÅR PÅ CAMBRIDGE NU!

Han fattar inte alls vad jag menar med det jag säger.. Sedan vet han att det kommer en räkning på drygt 2.000:- från stc för min b-tränarlicens varje år vid denna månad men ändå vart han skit grinig. Sen när jag varit på banken åt honom för att sätta in sparpengar på HANS konto blev han grinig på mig efteråt att jag satt in allt för han ville ju ha lite kontanter för att det är skönt med kontanter??!!
Är alla karlar så här eller är min bara enormt extrem?!


Nu till något roligare.
Går ju på cambridge sedan den 4/11 med tre vänner.
Jag hade vid vägningen i Måndags gått ner 4,1 kg! Så det får man vara nöjd med nog att jag fuskade med lite kött en dag men men inget som märktes!

Hoppas nu på att jag får min ena häst Eliza såld för tjejen som var ut och kikade i förrgår låter väldigt intresserad och ska komma tillbaka i helgen för en ridtur! Så nu håller jag tummar och tår att detta går vägen. Sen är det ju det här med Abbey min andra häst.. Om jag verkligen vill hålla på längre? Ska jag sälja eller ska jag behålla? Skulle ju bli galen hemma om jag inte fick åka till stallet och pyssla om dem och skotta skit ;)
Sen har jag sagt sedan jag köpte Abbey att jag ska ha föl på henne!
Men vi får väl se vart allt detta leder! Är väldigt fundersam över allt detta och det kommer nog ta en stund innan jag bestämt mig helt vad jag tänker göra...

Sov gott alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0