Världen är en grym plats att vara på...

Underbara människa


Detta år skulle bli ett betydligt mycket bättre år än det gångna..
Än så länge verkar det inte som det...

Hur kan en sådan fin människa råka ut för två dödsfall i sin närhet på samma dag?!
Vad är det här för skit?
Börjar tro att detta är människornas undergång istället för jordens..

Först dör hennes mammas faster och samma dag,fast senare den dagen tar en av hennes vänner sitt liv.. Utan att veta varför, utan att veta hur..

Det gör så förbannat ont i mig när sånt här händer.. Jag blir alldeles kall i själen och undrar vad man igentligen gör här?!
Jag hoppas att du är stark Emma.. Du har dina andra vänner som finns för dig och du ska veta att jag alltid öppnar min famn och min dörr för dig.. Vet att du tycker att allt är ett helvete nu! Men det blir bättre.. Kan tänka mig att du känner som jag kände när min far gick bort.. Trodde aldrig att jag skulle kunna le mer,ha roligt eller tänka på något annat än hans död..

Men det går att ta sig igenom..
Jag lovar dig!
Du är så underbar och du om någon förtjänar bättre än detta som hänt nu.
Har så förbannat roligt med dig och du får alltid mig på bättre humör och du lyssnar och förstår.
Du är den bästa vännen jag någonsin haft för vi har jämt roligt tillsammans.
Och nu i helgen när vi åker till Tierp ska vi försöka släppa allt skit som hänt och bara ha roligt.. 15 mil från Borlänge,tror att det är precis det du behöver!

Ut på den "enda" krogen som finns och bara njuta av drickat och musiken..
Jag älskar dig Emma Slemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0