Dagens

Dagen började med att skjutsa Patrik till jobbet för att sedan åka och släppa Lotta vid regementet!
Åkte sedan hem och sov en stund sedan bar det av till Medväga för att hälsa på Eija! Dammsög lite samt plockade ur diskmaskinen och åt en god kyckling sallad med fetaost med mangoraja sås till! :)

Sen vid två tiden åkte jag och käkade lunch på Mat O Potatis, lappskojs och raggmunk ;)
Sen när Patrik slutat åkte vi förbi vid Nyström för att se om han skulle ut och tvätta i Medväga men lilla Nisse Pisse hade en MYCKET bättre idé! Så vi packade in oss i bilen åkte hem och hämtade lite saker och sedan bar det av till Gimmen där det fanns den finaste badplatsen med det klaraste vattnet jag någonsin sett!
Så vi låg och plaskade i vattnet i över 1 1/2 timme!!! Hur jävla skönt som helst!

Lotta fick bada hon med och svansen gick som en propeller när jag kastade ut en VÄLDIGT stor pinne till henne som sedan skönk så hon simmade förbrylt runt i cirklar.
Åkte sedan till kvarnsveden och käkade pizza och nu sitter vi hemma och ska kika på Avatar The last airbender och lägga oss för att sova! Ska upp tidigt imorn.
Hoppas att mina pengar trillar in imorn annars blir jag icke glad!

Eventuellt Tierp i helgen men det beror helt på när mina pengar kommer...

Godnatt och sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0