Funderar

Jag har kommit fram till att jag har en hel del att fundera på framöver.
Jag vill inte gå hemma resten av mitt liv,ligga i soffan titta på tv eller surfa.
Jag vill göra något med livet!
Jag behöver ha ett jobb! Men det finns inga lediga som passar!

Maya och jag var och tog årets första dopp i Dammsjön häromdagen. Hundarna var självklart med och vi hade skoj och det var skönt att bada fast att Lotta försökte dränka Ozzy... ;)

Blev sjuk i Måndags igen men denna gång klarade jag mig undan halsont,feber,lunginflammtion,blodförgiftning och sjukhuset så jag är ganska nöjd ändå eftersom jag nu börjar bli frisk!

Nu får min bil ta och bli klar någon gång! Jag vill kunna åka någonstarns. Ner och hälsa på familjen! MEN problemet är att när bilen är klar så måsta jag på något vis få hit mina sommardäck som ligger i broderns garage i Tierp. 15 MIL härifrån!
Men som jag alltid brukar säga: DET LÖSER SIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0