Russin

Har badat så otroligt mycket på sista tiden så jag är som ett russin!
Men det är så skönt nu när man har bil att bara åka ut med vännerna och ligga och plaska i vattnet!

Nisse som vi fått låna bilen av skulle ha åkt till österriket igår men när han kom ner till Arlanda så var allt stängt så han fick vända och åka hem igen.. Stackarn. Han provar idag igen så får vi se om han kom ner i tid denna gång =)
 
Sitter och dricker kaffe och skriver med finaste Paula Persson!!! Som jag senare ska fälja med ut till stallet!!! Så min hästabstinens lägger sig lite igen! Saknar stallet så otroligt mycket och måste snart ut och hälsa på Abbey och prata med Leif!

Längtar tills Patriks syster och hennes man får klart med stallet i säter..Så kan jag flytta dit Abbey sen när jag ska ta tillbaka henne i Januari.

Nej nu ska jag käka något sedan hämta Patrik för att åka till af...

//Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0