Woho!!!

Idag när Patrik slutat jobbet gick vi för att hälsa på Nyström!
Och snällaste Nyström hade en väldigt smart och snäll idé!

Att hämta hans bil uppe i Medväga som hans syster brukar ha. Och han lånade ut den till oss!!! Eftersom han själv inte har något körkort så fick vi låna den, nu på obestämd tid! Så himla skönt!
Och innan vi hämtade bilen bjöd han oss båda på lunch på Sushi Lovers!!!
Patrik och Nisse tog sushi jag höll mig till kycklingspett med saffrans och vinäger ris vilket var hur gott som helst.
Sen när vi hämtat bilen var vi och hälsade på hans pappa i Medväga sedan neråt stan igen. Lämnade av Nisse för att sedan åka och handla på coop och efter det så åkte vi ut till Långsjön och släppte Lotta!

I morgon ska jag upp TIDIGT för att skjutsa Patrik till jobbet och sedan eventuellt åka ut till Gustafs för att hälsa på Helen och Esa.. Hon ville så gärna att jag skulle komma dit någon dag med Lotta så vi kunde träffas och prata lite,saknar henne otroligt mycket och Esa med. Men mest av alla saknar jag flickorna(Amelie,Nathalie o Felicia) och Gustav!

Tack Nyström för att jag vi får låna din bil!
Det är till stor hjälp nu när Audin står där den står!


//Elin


Kommentarer
Postat av: Marie L

Då kommer du hit snart då och hälsar på????? =)=)=)

2010-07-06 @ 10:50:41
Postat av: ♥ Anna Olsson - Design, Fotografering m.m

Mig då :/

2010-07-22 @ 13:37:01
URL: http://akolan90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0