Jag? Uppe nu?!

Gick upp kl sex imorse. För att följa med älsklingen till bussen och gå ut med Lotta SAMT att stoppa i en maskin med tvätt!
Så nu går tvättmaskinen nere i källaren för fullt och kaffebryggaren är på!

Jag är vaken och klockan är bara 07.02!!! Och jag känner inte för att gå och lägga mig igen!


Verkar bli extremt fint väder idag då det inte finns ett moln på himlen! Hade svårt att somna igår igen.. Tänkte mycket på syster. Om ändå soc i Tierp kunde fatta något någongång!

Sen att visa en 17-åring med en kriminell/missbrukare till kille ,där det springer råttor på deras halsar när de sover i hans lägenhet, bilder på barnet hon har i magen!? Det är helt jävla sjukt hur folk beter sig!
Fattar ingenting! Men sen blir jag så jävla besviken på henne också när hon står och ljuger för mig.. Hon skulle ha tagit bort barnet i Måndags men det sa hon inget om utan det kom fram på andra vägar.
Vill verkligen inte att hon ska föda detta barn då hon själv måste få ordning på sitt eget liv som gått helt åt helvetet! Det är inte sjyst mot barnet! Det har jag sagt till henne men man blir inte förvånad om hon inte tar åt sig det.. Hur som helst så älskar jag min lillasyster extremt mycket och finns alltid för henne men tycker samtidigt att det ä så fel detta!


I kväll bär det av till Säter för att vara där över midsommar, så kommer väl hem på lördag/söndag.
På lördag ska jag och Patrik eventuellt med Tobias och kika på när dem åker skoter på gräset...
Pyssla om lilla Alicia! Ser framemot midsommar då jag tror denna kommer att bli den roligaste någonsin! Men god mat,god dricka och trevliga människor runt omkring sig!

Nej nu ska jag sätta mig i soffan för att dricka kaffe och samla energi för att städa och packa!
Nås på nya nummret i helgen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0