Kvällens bravader!

Jag ser verkligen fram imot ikväll då jag och Patrik ska gå över till Nyström för att förfesta och vänta på vart kvällen leder. Kanske blir det utgång kanske inte. Förhoppningsvis kommer Marie också! Lotta får också följa med då jag ej kunde hitta någon hundvakt som kunde..

Var iväg med Marie nu på morgonen till BTC för att låsa upp våra mobiler.. Han kunde låsa upp hennes mobil men med min var det lite problem. Så han fick mitt nr så skulle han ringa när den var klar. Han ringde nyss och frågade om det var okey att ominstallerade den och att den var isf klar inom en halvtimme.. Så ska hämta den senare idag när vi går till Nyström.

Har sms:at med Bibbi´s nya ägare (en ettåring efter Clay som jag sålde) och frågat hur det gått.. Tråkiga nyheter fick jag då hon vart hos Lindblom och fått reda på att hon har bockhovar... Verkligen skittråkigt. Men hoppas att hon kommer igång igen!

Mejlar lite med min kära vän Anton från Malta.. Han vill så gärna att jag ska fixa några lopp åt honom i juli då han kommer till Sverige igen.. Hade jag haft Abbey hade han mer än gärna fått köra henne. Han är verkligen en duktig kusk och så som han brydde sig om henne på Eskilstuna har jag aldrig och kommer jag aldrig få se en annan kusk göra! Skulle vara trevligt om jag kunde ta mig till Lindesberg den 18:e för att återse honom men då bilen är ganska olaglig vet jag inte om jag kan.. Bara en sak kvar att fixa på den så hoppas att den hinner bli klar! Men var ju det med sommardäcken också som är nere i Tierp ännu.. Och visst går det att plocka ur alla dubben och åka endå men då har jag ju inge vinterdäck till vintern istället... Haha jaja problem finns det alltid.

Ska förresten träffa Helen någon dag framöver. Och hoppas att hon tar med sig Isa. Vi ska ta en fika och prata då hon saknar mig och självklart jag henne.. Hon har varit den enda i den familjen som förstått mig och själv erkännt att Johan är väldigt omogen och att jag behöver en mognare kille! Samt att hon fick mig att inse varför det tog slut mellan han och hans förra tjej.. Precis av samma anledning det tog slut mellan oss.. Att behandla mig som luft och få mig att må så psykiskt dåligt! Men killar som behandlar mig som luft är mig inte värd! Dem kan få sitta vid sina jävla datorer men det finns en gräns!
Alla mina vänner vet hur jag hade det med honom.. Han köpte mig.. Tycker endå att det är jävligt barnsligt av honom att inte kunna träffa mig.. Då jag har saker jag vill förklara för honom och sen att jag vill ha mina bilder sedan 6 år tillbaka på min dator! Volvon är igentligen också min då jag betalade betydligt mkt mer på den än vad han gjorde och jobbade åt honom på Lekland och GRATIS!!! Inte en krona fick jag se under dem åren!
Sen skickar han ett mejl till mig på Fb och beklagar sig att han blir ledsen när han tänker på vad han kommer att sakna.. Och när jag svarar då ljuger han om att Helen har skrivit det mejlet.. Patetisk är du!
Finns flera personer som är patetiska inte bara du,och den personen är tillockmed omognare än dig! Konstigt att det går! Men där ser man att både han och den andra personen kan ju ta varandra i handen för hur man tro något sådant om en man känt i sex år det finns inte ord till det helt enkelt.

Nej nu ska jag väl ta och städa innan Patrik kommer hem igen. Musik på hög volym och tralla runt här som på moln för jag mår bättre nu än någonsin!

Kommentarer
Postat av: whatthefuckdotcom

:) Glöm inte byta profilbild... så man slipper se "den där"! ;)

2010-06-11 @ 12:10:50
URL: http://wtfdcom.blogspot.com/
Postat av: Elin

Jag försöker.. Vill heller inte se honom.. Men lyckas inte hitta dit man byter :(

2010-06-14 @ 20:36:52
Postat av: Emma

nu får du fan ta å ge dig

att de var den anledningen till att de tog slut?

så att du knulla patrik har inte med saken att göra då?!



duktig flicka!

2010-06-16 @ 11:34:26
URL: http://roxxxylicious.blogg.se/
Postat av: Elin

Emma du vet inte hur vi hade det.. Och ja när ens fästman som vart tillsammans med i sex år inte bryr sig i en längre så är det sånt som händer.. Men du har ju inte så stor erfarenhet av förhållanden så du kan ju inte veta.. Det är inte alls lätt lilla du.

Det är bara du som så gärna vill att det ska vara sant att jag vart otrogen! Dessutom så ljög du om det EFTER att jag hade gjort slut med Johan! Och det var JAG som lämnade honom.

Ja visst är jag duktig. Tycker jag med!!

2010-06-17 @ 18:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0