Tönt!

Väldigt moget av dig att gasa så fort du ser mig. Det får mig bara att inse ännu mer vilket rätt beslut jag tog med att lämna dig!
Vad är det du försöker bevisa med det igentligen? Att du är cool? För det är du då inte! Och jag vet att du och den *där* har något på gång.. Det är så självklart!

Varmt varmt varmt är det! Äntligen!
Och jag har vart och firat midsommar i Säter och det var den bästa någonsin!
Dock så känner jag mig inget vidare idag,har ont i halsen och tror att febern är pågång IGEN!

Ska titta på mer True Blood nu för det är så sjukt spännande! :)
Träffade Marie häromdagen och denna gång hade hon med sig Erik! Det var väldigt trevligt,vi tog några drinkar men blev aldrig mer än så. Alla var trötta efter midsommaren!
Peace and Love är i full rulle och det märks! Här går det förbi folk hela tiden med öl i handen då dom varit till statoil och handlat chips! Fullt med trafik och ja bara härligt väder! Perfekt för festivalen! Men vi kommer inte att gå.. Alldeles för dyrt sedan var det ingen artist som riktigt lockade heller, eller ja dem föll inte oss i smaken ;)

Jag älskar detta väder! Jag älskar allt med mitt liv just nu! Mer än någonsin förr! Mår så himla bra med min livssituation så ingen kan förstå det! Helt underbart!

Kommentarer
Postat av: marie

det var jättetrevligt gumman :) kul att träffas lite merofta nu :) funderar på att åka till blge i veckan kanske.. vi kanskekan ses igen isf?:P ja nej de vart ju inge mer dricka än så.. :/ men vi får ta det nästa gång isf :) som sagt alla va nog trött :P jaghade gärna gått på krogen men erik verka så trött oxå:/ fast jag fick ju ta hand om honom full dagen före så jag tkr gott det var min tur :P haha.



menmen :)



är så glad att du är lycklig gumman!<3<3<3

2010-06-28 @ 23:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0