Glöm inte bort att du är värdelös

Fan nu ska kopplingen till bilen krångla också!
Den fungerar när den själv tycker att den ska.. Fick inte i ettan eller backen på öob parkeringen idag när jag och Patrik varit där,efter en sväng på Biltema.. Blev lite frustrerad så all illska kom påengång. Så det slutade med att jag tog i allt vad jag hade för att få i den där jävla backen och bankade som en idiot på ratten.. Ack den som ger sig!

Nu törs jag inte köra bilen mer än nödvändigt,vilket är jävligt synd då jag skulle varit och hälsat på Marie idag i Hedemora,men hon kanske kommer hit istället så vi kan prata lite skit! =)
Har fått mkt gjort idag trots att klockan bara är tre.. Har varit till Medväga och skrivit ut papper,till socialen,Biltema,ÖoB och handlat. Och hunnit varit enormt frustrerad och arg!

Igår läste jag något(eller har läst saker där förr med,som gjort mig förbannad)som gjorde mig sjukt  jävla arg!

Ska bara säga dig en sak:Säg du precis vad du vill,för du vet inget om mig och inget om den personen!
Den där *personen* litar och tror på mig mer än du anar.. Så gör du det.


Ibland kan man undra var man har/hade för vänner. Det är ju helt uppenbart att man inte kan lita på vissa av dem! Dem som försöker vara coola och tuffa på utsidan men i själva verket är nå fruktansvärt mesiga när det kommer på tal/upp till ytan!
Det finns gott om falska typer,tyvärr!

Men detta kan jag bara skratta åt för du har inget att komma med!

Kommentarer
Postat av: Anonym

lite att komma med har hon ju :D

2010-03-09 @ 17:30:45
Postat av: RoxXxy

håller med, har ganska mycket att komma med^^

2010-03-09 @ 17:44:22
URL: http://roxxxyliciois.blogg.se/
Postat av: Elin

Jo men visst.. Försök bara!

2010-03-11 @ 17:44:25
Postat av: Marie

klart jag kom till dig istället liksom :D de va så roligt att träffa dig igen!! hoppas vi ses snart igen och kan hålla kontakten bättre :) <3 vi lyckas inte alltid så bra med det ;)

2010-03-11 @ 23:12:26
URL: http://improveme.se/marielundin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0