Mhmmm

På Onsdag blir jag helt hästfri i ett år framåt.
Leif från samma stall ska leasa henne och få igång henne igen!

Berättade detta för både Johan och Helen och jösses vilket jävla tjat om pengar det blev!!!
Jag bara gick när Johan började gnälla om det.. Att han hade betalat i två år nu i helvete heller!!!
ALLA mina pengar jag tjänat på de här sex åren vi varit tillsammans har han fått.. Vartenda litet öre!
Plus att jag jobbat HELT gratis på lekland hur mycket som helst!

Blir så matt!
Nu ska vi snart käka lasagne!
Imorn höjer vi glasen för min kära,saknade far som vart ifrån oss i ett år!
Saknar honom lika mycker ännu... Skulle verkligen ha behövt dig nu pappa!
Älskar dig! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi kommer ha en sån trevlig kväll imorgon gumman. vi minns vi saknar och vi höjer glasen och skålar, Skålar för dom som lämnat oss. Puss!!

2010-03-01 @ 22:50:31
Postat av: Marie

gumman då :( <3<3 tänker på dig <3<3

2010-03-02 @ 09:33:59
URL: http://improveme.se/marielundin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0