Motivation till livet

Fick ett samtal från tunabyggen idag om att det finns en lägenhet som jag köat på ledig.
Men eftersom att jag inte har någon inkomst så får jag vänta ett tag till.. Ska ringa tillbaka dem den 12:e när jag varit på soc så får vi se vad som händer om det blir den lilla ettan med kokvrå.

Så länge det går att laga mat så får det duga!
Tror den var i Domnarvet..

Mitt humör går upp och ner som en jävla bergochdal bana!!!
Blir galen på att inte veta hur jag ska göra,vad jag gjort och vad som kommer att hända i framtiden!
Ska byta nummer då jag ej kan ha kvar abonnemanget så blir nytt nr inom snar framtid..

Ikväll blir det biltema när Patrik slutat jobbet sen ut till Medväga för att äta Jansson´s Frestelse.
Är skit hungrig men finns ingen mat jag vill ha.. Ska städa också.. Och inget kaffe har jag gjort?!

Tisdagen var en trevlig kväll trots att det var ett år sedan pappa gick bort.. Lyssnade på *Tears In Heaven, med Eric Clapton* den spelades på begravningen och då kom floderna av tårar..Men jag vet att han vill att jag ska vara lycklig så jag försökte och för det mesta var jag glad hela dagen!

Leif tar hand om Abbey i ett år framöver skönt men ändå inte.. Kommer snart klia i mina fingrar! Speciellt nu när det börjar bli vår,då är det så mysigt att vara ute i stallet och ta en körtur.. Får väl hitta på något annat intresse under detta år! Fast jag har ju en pepparkvarn,eller hur Paula?! :D


Naaaw... Mamma ringde mig nyss och ville bara säga att hon älskar mig jättemycket! <3
Hon gör mig alltid glad!

Kommentarer
Postat av: Paula

Du kan vara med mig i stallet tycker jag. Sätta igång med ridningen :D hahahaha fy fan ja det är bra att ha en pepparkvarn när man har tråkigt!! :D

naaaaw, hon är för gullig din mamma. jag älskar dig också gumman, masssor!! <3

2010-03-04 @ 22:25:28
URL: http://paulaliten.blogg.se/
Postat av: Marie

jadå gumman det funkar fint att laga mat i dom "köken" ;) tro mig som vet :P haha. nejdå.

men jag hoppas du får en lägenhet snart <3<3

hopaps man får ditt nya nummer :) <3<3

men gumman du får gärna sköta om mina hästar om du får tråkigt någon gång och känner att du inte står ut :D

jag hoppas vi ses snart <3<3 puss

2010-03-05 @ 07:43:41
URL: http://improveme.se/marielundin
Postat av: Janna

Skönt att dagen blev bra trots omständigeterna... det var en jobbig dag :(



( + vill bara säga att det var inte tears in heaven, det var always in my mind, Elvis)

2010-03-05 @ 10:41:20
URL: http://whatthefuckdotcom.tk
Postat av: Anonym

Janna: Ja jag vet men dem båda spelades =)Plus låten Molly!

2010-03-09 @ 14:52:07
Postat av: Janna

Jag blev osäker efter jag lämnat kommentaren hos dig så jag försökte hitta det där pappret man fick med men misslyckades. Jag har för mig att Andreas sa nej till Tears in heaven när vi bestämde musiken just för att den spelas på alla begravningar som standard, men jag har säkert fel.

Kramkram :)

2010-03-09 @ 15:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0