Grrrrrr!!!


Jag är så osäker på allt nu. Allt känns bara fel och som om att allt kommer att gå käpprätt åt helvete som det alltid tycks kunna göra för mig.
Jag som alltid eller ja till mesta dels är posetiv har nu börjat drunkna i det negativa. Det är inte bara småsaker det gäller..

Varför kan allt inte bara få vara bra?!
Jag vill att det ska vara bäddat och undanplockat åtminstone där man umgås när man får vänner på besök,jag trivs inte med att ha skräp,smulor och kaffemuggar framme på bordet då. Och inte att sängen inte är bäddad.

Frågade varför han inte tagit undan reklamen och smutstvätten som ligger i badrummet nu när han har "städat". Efter det blev det ett sjujävlaliv! Oj oj.. Han dammsög minsann bättre än mig och disken blev renare när han diskade osv.. Sånt som han inte menade(?) men va fan?! Ska aldrig mera städa.

Nästan varje vecka har jag städat om han varit borta för att han ska bli glad och få en trevlig överraskning när han kommer hem. Nu skiter jag i det för jag dammsuger och diskar ju så jävla dåligt..
Det har ALDRIG varit städat ordentligt när jag kommit hem.
Jag ger men tycks inte få så mycket tillbaka..

Hatar att bråka.. Och sen när han dessutom låtsas som ingenting och drar?! Utan att ha löst problemen.. Det gör mig bara argare och mer ledsen och frustrerad.

Alla har vi våra problem och alla klagar vi. Men jag mår helt enkelt inte bra i ett skitigt hem..
Och till råga på allt så är ekonomin såååå i botten. Vi har inte och kommer inte att kunna göra något roligt på länge. Sommaren gick utan att vi gjorde något,hela hösten har gått och hela vintern kommer också att gå. Vi vill åka på kryssning nu när dem har sänkt till 21 igen men för vilka pengar?

Allt löser sig när jag väl börjar plugga på heltid så jag kan söka csn men innan dess? Om jag inte kommer in på skolan? Jag vill inte leva på socialen mera och jag vill heller inte vara den enda som bidra eller åtminstone försöker bidra med ekonomin. Att inte ens söka ett jävla jobb i veckan? Det här fungerar inte..

Och jag bara vräker ut onda tankar och känslor just nu men tillslut måste man börja sätta gränser för vad som är rätt och fel.
PLUS PLUS PLUS att den här jävla snön har kommit och mina vinterdäck är 15 mil härifrån och jag har INTE råd att hämta dem för jag vill INTE ha minus på mitt konto denna månad IGEN!

Säger bara Grrrrrrrrrrrrrr... Morr..

Kommentarer
Postat av: Marie

Gumman :( men det är bra att du "vräker ur dig".. så du får ut dina agressioner (stavning??)

Förstår om det känns jobbigt för dig när det är sådär hemma :( gör man något vill man gärna ha något tillbaka oxå annars lessnar man snart.. fel av han att bli så himla arg..



jag ska bort i helgen men ska försöka ringa dig ist <3<3 om du behöver nån att prata med <3

Tänker på dig ska du vetA!

2010-11-12 @ 09:12:00
URL: http://lilllundin.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0