Bara värre!

Vad ska man igentligen göra? Varför får man så mycket tid men endå så lite tid att tänka på vad som är rätt eler fel..

Min mage håller på att döda mig känns det som ibland.. Var till läkaren i onsdags och igen i torsdags för att ta blodprover med mera.. Får svaren på Måndag.
Har kramper och stickningar från och till hela tiden. Plus att min lunga fortf gör ont sedan sjukhus tiden. Väntar på en lung röntgen.

Har haft ett par trevliga timmar med Maya.. Hon är så underbar och förstår mig helt och hållet och lyssnar alltid och kommer med bra saker.
Druckit massa kaffe för att hålla mig vaken som chaufför i natt.

Ibland vill jag också bara kunna vända på en femöring och verkligen visa min frustration och mitt humör på riktigt. Så att denna förstår hur det igentligen är.. Vad problemet är i det stora hela osv.
Men det är inte alltid så lätt som det kan tyckas framstå.
Fick mindre pengar från fk än jag trodde. Jag har kommit i underfund med vissa saker dem senaste dagarna men nu till det svåra.. Att få dem att komma ut/fram på rätt sätt.. Det är värre det.

Nu ska jag bara ligga och sappa mellan tv kanalerna och njuta lite av att ha en stund ensam. Imorn blir det ommöblering.... Om det blir finare.. Njaaa det får vi se när allt står där jag vill ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0