Fin fina bilen

Har idag vart ut till Medväga och gjort rent bilen invändigt.. Det behövdes verkligen,få bort allt skit och skräp!!!

Igår sov jag nästan hela dagen och bara låg och mös under täcket och hade en väldigt bra bakis dag!
Blev Liljan av alla krogar och det var inte roligt där alls men eftersom det var lång kö till s2 och vi kom inte in på flamman så fick det bli Liljan..
Fick lite för mycket att dricka men mådde bra tills jag kom hem. Typiskt mig.. Kan aldrig sluta dricka när det är dags utan att spriten ska komma upp igen.

Om någon timme ska vi gå till Nyström för att käka tårta och fira Maya baja som fyller 20! Nu är hon inte tonåring längre!!!

Skolan väntar imorn och jag ska hämta upp Kim vid Sibylla kl 08.10! Är inte hemma förrens vid tre tiden imorn så kommer nog vara ganska trött men det är så jävla skönt att ha något att göra om dagarna och jag känner mig så mycket piggare alla redan! Imorn är det första riktiga lektionen som gäller så vi får väl se vad det blir av det.. Ska göra en tonfisksallad att ta med och äta på lunchen då min ekonomi säger att jag inte alls har råd att betala 65:-(!!!) för lunchen i skolan.. MÅSTE tanka bilen imorn också..

Vill bara krypa ner i sängen nu och värma mig under täcket för att somna! Men somnar jag nu så lär jag väl vakna i natt ngn gng och vara jätte pigg och det blir inte alls bra!
//Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0