Jaha ja..

Sitter hemma vid datorn och lyssnar på lugna favoriter..
Har precis skjutsat iväg Patrik,Mattias och Christer till kockmässan på stora björn.. Så nu är jag ensam hemma.
Önskar bara att jag kunde få komma hem från skolan någon dag och bara ta det lugnt.. Hann bara vara hemma i ca 40 min innan det var dags att bege sig till skräddarbacken och vidare mot stora björn..

Efter skolan åkte jag hem med Kim och drack kaffe och hjälpte henne att bada katten. Fick jaga honom ett par gånger då han slet sig från selen och hoppade ur badkaret så fort duschen slogs på.. Men ingen blev riven så vi är nöjda och han blev ren dessutom!

Känns som att Fornby är på en liten "barnslig" nivå.. Som tex igår då alla andra på hela skolan var på studie resa i sthlm så fick vi "Fugor" vara kvar och ha träslöjd,putsa till en smörkniv och gå och titta på träd! Idag fick vi en uppgift.. Att ta ett stort papper och göra fyra rutor och rita oss själva inkl familjen och intressen,vad vi skulle göra om vi vann 75.000 och vad vi ville bli som små o olika rutor då. Jag menar.. Detta ska vara förberedande för högskolan och jag kan sätta min högra arm på att det inte alls är såhär på högskolorna runt om i sverige.

Håller iaf på att läsa boken Twilight på engelska så det kommer att bli intressant att se hur mycket som dom inte tagit med i filmen. Annars är Fornby en trevlig skola med trevliga människor och jag kan väl tänka mig att vi snart kommer att börja ha riktiga lektioner.

Jag saknar något i mitt liv.. Självklart är det pengar men det är inte bara det.. Jag tror seriöst att jag saknar den sista tiden med Johan... Då allt var skit och jag mådde asdåligt.. Låter ju helt sjukt igentligen för så som han behandlade mig sista tiden ska ingen få göra igen..Men vi var ändå tillsammans i sex års tid och förlovade så jag skäms inte över att skriva detta. Skulle aldrig gå tillbaka till honom men ändå,förstår ni? Önskar trots allt att vi kunde vara vänner som vi sa..
Önskar bara att människor kunde vara ärligare och tala om i tid i tex ett förhållande att "Stopp!,Hallå detta fungerar inte vi kanske testa att göra något annorlunda.."

Att jag mår bra nu varje dag och är lycklig trots pengaproblem är nästan för bra för att vara sant.

Undrar vad jag ska göra fram tills att jag ska hämta pojkarna då... Kommer ju garanterat att somna men det får jag inte för då blir det svårt att somna sen och det blir inte bra för då får jag stressa som satan på morgonen eftersom jag stänger av larmet hela tiden.

ÄLSKAR MITT LIV NU TROTS MOTGÅNGARNA MEN BÄTTRE ÄN SÅ HÄR HAR JAG ALDRIG HAFT DET!<3

//Elin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0