Myser

Sitter här i soffan och har precis druckit mitt fjärde glas rödvin.
Har städat och tänt ljus och ska snart gå sista vändan med Lotta.

Snart är snön här och dem vackra höstloven blir begravda.. Men ser endå framemot lite vitt på backen så det blir lite ljusare igen..

Måste börja med långpromenaderna igen. Känner mig rastlös och vill göra ngt och det enda som är gratis är att ut och gå och det är skönt och man är nöjd efteråt!

Imorgon händer inte mycket..
Men på söndag blir det IKEA med Louise! Behöver en hylla till badrummet!

Nu ska vovven ut sen ska jag ta mig ett sista glas vin och krypa till kojs.
Sov gott och dröm sött låt inte dem onda krypen bita dig ;)
//Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0