Ont..

Kommer att ha träningsvärk i min högra arm och mitt vänstra ben imorn då vi utan förvarning åkte och spelade badminton på friskvårds timmen idag. Men ett plus var ju att vi fick sluta sisådär två timmar innan vi igentligen skulle ha slutat ;)

Skolan har äntligen blivit mer vuxen.. Men ibland är det fortfarande ett dagis.
Pengarna är helt slut nu och jag får inte pengar förrens om två veckor.
Imorn röker jag mitt sista paket med cigg då jag inte har några pengar kvar alls att lägga på den skiten!!!
Peppar peppar ta i trä.. (Petar på bordet)

Varför har dem bytt gubbe på Efterlyst? Han var ju så rolig med sina glasögon och allt..
Nej nu ska jag duscha bort eventuell träningsvärk och den nuvarande halsonten.

//Elin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0