En månad

Har nu vart hemifrån i en månad.
Vart och hälsat på mor o familj i Tierp samt byggt stall och varit barnvakt i Säter!
Så i Torsdags var vi äntligen hemma igen! Skönt att sova i egen säng och bara vara.. Men vi har haft så otroligt roligt under tiden vi varit borta och umgåtts med underbara människor!

Just nu sitter jag i Medväga i väntan på att det ska bli ost o skinkfylld snitzel(?) med klyft potatis!
Kör nu en Mitsubischi Lancer Hb från -90 som går som en klocka efter mycket om och med.
Bror min tog sig tid att laga det felet som var. Åkte hem med den från Tierp,höll i tre dagar sen tvär dog den av ngn konstig anledning.. Inte ett ljud uppstod när jag vred på tändningen och det luktade ingen bensin.

Så måndagen efter min födelsedag kom två bröder,mamma och Janna för att fira mig och bogsera bilen till Tierp.. Följde med och stannad i två dagar sen bar det av hemåt i mörkret utan belysning till hastighetsmätaren.. MEN det gick bra ändå. Bror Mikael körde till Hofors där han bor och sedan fortsatta jag min resa mot Säter.
Kom fram efter två och en halv timme. Tog längre tid än vad det brukar göra men körde småvägar från Hofors till Säter!

Bilen behöver en rejäl städning vilket jag ska ta itu med när som helst!
Idag har vi vart och röstat samt handlat för att åka hit till Medväga.

Har en tvätt i maskin nere också. Vi ska även planera inför Mickes 50 års kalas som sker den 25:e! Ska bli så roligt och det kommer mycket folk! Gott dricka och god mat serveras!!!

I kväll är det valvaka med Tibäck som gäller! Vaknade idag kl halv två då vi var uppe och tittade på film tills halv fyra-fyra  natten som var. I natt får det inte bli lika sent för då väntar banken och skatteverket samt lunch på mat o potatis!

Tack tusen tack Janna för den fina nya bloggen!

p.s *någon* har vart in på min fb och tagit bort vänner som tillhör en *viss* familj.. Nu är de tillbaka och lösenordet bytt så ha så roligt med att testa det nästa gång! Du blir inte smartare,bara mer korkad! d.s

//Elin Lindfors!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

det kan inte vara så att dom tagit bort dig då?..

2010-09-19 @ 19:06:24
URL: http://roxxxylicious.blogg.se/
Postat av: Elin

Nej! Det har jag redan frågat dem om så det är någon annan..

2010-09-20 @ 00:18:54
Postat av: Emma

OKej:) ses ikväll!

2010-09-25 @ 14:56:02
URL: http://roxxxylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0