Plugga!

Imorn börjar jag på Fornby folkhögskola! Äntligen säger jag bara.. Min handläggare ringde idag runt fem och sa att jag kommit in! Ska bli så roligt och framför allt skönt att få göra något på dagarna! Det kanske blir något utav mig med tillslut? ;)

Utgång på fredag med Maya som vi ska fira ordentligt! Får se vart det bär av!!! :)
Ska snart åka och handla och har precis diskat! Tro det eller ej,jag har tillockmed plockat här hemma idag trots att jag somnade på soffan och sov ytterligare fyra timmar efter att ha skjutsat Patrik till jobbet!!!

Massvis med kaffe för att det är så gott!
Marie gumman har vart och hälsat på och jag har bestämt mig för att jag blivit förälskad i hennes vovve Pierre!!! Hur söt som helst!

Var ut till Abbey en sväng igår eftermiddag.. Gillar inte det jag ser.. Hoven har liksom växt utanför skon och hon ser deppig ut.. Men jag kan inget göra.. Iaf inte nu.. Speciellt inte om hon är betäckt vilket jag får reda på i OKTOBER!!! Blir så ledsen över att han inte sköter henne som lovat. Tänker på henne hela dagarna och vetskapen om att hon får stå där och inte göra något får mig att må illa.. Hoppas hoppas hoppas att hon inte tagit sig.. Då får jag tillbaka henne i Mars.. Är hon betäckt får jag inte tillbaka henne förens nästa höst.. :(

Puss o kram!

P.s 50-års festen i Lördags var super rolig! Med massa dricka och massa trevliga människor! Det vill jag göra om! D.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0