Snart dags

Nu har jag tagit god tid på mig idag.. Gick upp kvart i sju för att skjutsa sen dricka två koppar kaffe på plats för att sedan åka hem,göra sig iordning och nu är jag helt klar! Men börjar inte förens 10:15!
Vill inte åka för tidigt heller och stå där och vänta som ett fån..

Jag kvävs i jeansen men jag ska ha dem endå! :P
Helgen blir förhoppningsvis fullspäckad med utgång imorn,rättviks marknad på lördag och fiske på söndagen!
Hade gärna vart på Sandras 20-års fest på lördagen också men fattade fel datum..

Undrar om jag hinner få mina pengar tills imorn.. Annars kan jag inte göra något utav de ovanstående sakerna!

Nej undrar om jag ska börja dra mig ut till Fornby redan fast klockan bara är 09:05...
Kanske inte ens finns någon parkerings plats så man får snurra runt där i ett par minuter.. Det löser sig.. Lotta lär dock sitta i bilen under tiden men idag blir nog en kort dag så det går nog ingen nöd på henne... :)

Puss o kram!

_*Du får mig att le i hela kroppen,Tack för att du finns i mitt liv*_

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0