Booooring till tusen trött till tusen.

Hej hopp!
Är så trött men vill inte sova,är ensam hemma med Lotta men finns inget att göra klockan är kvart i tre så jag borde ha däckat för länge sedan.

Vill städa,då det ser rent förjävligt ut men det kan jag inte göra nu då blir nog grannarna inte så glada,nej.

Lotta betedde sig jättekonstigt idag och var jätte gosig och ville bara helt plötsligt komma upp i knät.. Jag inbillade mig att hon sa hejdå så mina ögon vart ju såklart tårfyllda, Men så var icke fallet,hon ville bara gosa lite granna! ;)

Har kört iväg massa skitsaker från förrådet och det blev två vändor och bilen var packad från golv till tak båda vändorna.
Gammalt skit från Johan som skitiga handdukar,byxor m.m
Vad skulle jag med det till kan man ju undra?!

Nej nu måste jag verkligen försöka sova,ska eventuellt upp till stallet i Lerbäcken imorn på möte och se när hon Sanna löshoppar Mr. Sen blir det att rida på söndag igen vilket ska bli jättehärligt!! =)

//Elin!

Kommentarer
Postat av: tina

Hej Elin Kul att hitta till din blogg det var många år sedan=)

2011-02-05 @ 22:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0