En ensam alla stjärtars dag.

Mys i soffan men en bra film och tända ljus plus god mat var ju bara att se i stjärnorna efter.
Fick ställa mig och diska när jag kom hem för att ha sällskap i 1 och 1/2 timme för att sedan bli ensam resten av kvällen.

Tog en promenad för att få bort ilskan..
Suck säger jag bara,tråkigt men sant.. Jaja jag ville inte fira heller men tycker endå att man kan vara med varandra idag.

Strax dags för sängen,ensam igen.
Skola imorn och den där jävla textilen som jag inte alls gillar!!! Och inte får jag byta till friskvård heller så att jag kan dra iväg och rida istället för att sticka/brodera.. Ännu mera suck!!!

Nej nog med muttrandre från mitt håll..
Rida igen på onsdag,längtar. Ska bli skönt att komma iväg med Paula och bara vara..

Natti natti!
//Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0