Motto:"Det löser sig alltid." Det ser ut att kunna göra det nu också,på riktigt!

Csn lånet är godkänt,jag kommer att få pengar!
Jag studsar av glädje och vill bara skrika.
Oron över ekonomin släpper,inge mera soc,inge mera af!
(KAN SJÄLV!!) Skulderna ska börja avbetalas!!! Det är det bästa,att jag kan få bort dem iaf!

Vi håller också på att lite försöktigt kolla på en annan lägenhet! En tvåa minst,har hittat i Kvarnsveden som inte alls skulle bli så mkt dyrare så vi får se!

Var till Tierp förra veckan och fick rå om mamma lite. Hade det jättetrevligt med god mat och dryck,dock blev jag dålig samma dag vi kom och låg i soffan hela dagen så den försvann..
Hann inte åka till graven nu heller,eller jag hade hunnit men syrran sa att det var meningslöst att ta sig fram till graven pga snön!
Men nästa gång ska jag dit om jag så ska behöva skotta mig fram helt själv!

Malcom ville inte gå hem så han kom till mig och höll om mig med både armar och ben jättehårt,och sa att han ville följa med oss hem. Han är så underbar och jag älskar honom och att höra när han säger: "Faster Elin!" Det värmer.
Då jag missade större delen av hans tidigare år så har han alltid varit lite blyg mot mig och inte riktigt känt igen mig men nu gör han det och det är skönt!

Trallitrall nu ska jag sova ska upp sju imorn till skolan som börjat igen och här var det inget slappt,här började vi direkt med lång dag och lektioner! Plugga på hejåhå!

//Elin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0