Plugghäst!

Kom in på Fornby och börjar igen på Måndag,har sökt csn lån och alla är fixat. Var igår och handlade almenacka och block osv.
Så himla skönt,det är ett lån men jag tycker helt klart att det är värt det!
Jag sattsar på detta nu och tror på det jättemycket!

Feber och ont i kroppen som start på detta år också.. Ja men visst kör på!
Har varit till apoteket och tagit ut alvedon i starkare form plus berocca vitaminer.
Nu är jag trött på att vara sjuk hela tiden så nu får det lov att bli vitaminer osv fungerar det inte vet jag inte vad jag ska göra för att hålla mig frisk.
Har varit sjuk till och från sedan jag vart utskriven från sjukhuset. Men det här är första gången jag har ont i kroppen och feber. Hade 38,7 igår kväll och det var inte roligt frös först men sen när febern gick ner pga brustabletter jag fått av Tibäck(tusen tack!!) så började jag toksvettas. Bara normalt men inte alls fräscht.. ;P


Skulle ha fikat och snackat skit med Paula också men igår var det fullt upp med lampbyte på bilen,och handling mm och idag feber samt febern i går kväll.. Måste ta det lugnt nu så jag håller mig frisk tills måndag då skolan börjar igen ser inte alls bra ut om jag är borta de första dagarna.


Nej nu ska jag åter igen krypa ner i soffan och halvsova.
Patrik är och hjälper Tibäck med sängen!
//Elin.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ett bra tips för att inte bli sjuk hela tiden är att träna :) När jag tränade som mest blev jag nästan aldrig sjuk och de var himla skönt kan jag säga. Men man blir mycket sjuk i början av träningen men bara att intala sig själv att de är inte kroppen som bestämmer utan du! :)

2011-01-05 @ 23:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0