morr morr morr och åter morr

räkningar på räkningar skulder på skulder och allt tack vare en viss människa som man levt med i sex års tid,jobbat gratis för och slavat för! Vad får man tillbaka? Jojjo skulder på över 18.000!!!! Tack så jävla mycket din patetiska människa!
Guuuuuuuuuuuuuuud vad arg jag är!!!


Nej men vi gör som dem,vi blundar för problemen som andra får som man har brytt sig om och älskat. En annan grät som en tönt när det brann på leklandet för allas del!
Men man är ju inte så mkt värd det får man väl ta och acceptera.

Gör just ingenting förutom att chatta med bror micke! Alltid trevligt!
Tur att det finns människor som gör en glad också annars vet jag inte hur detta skulle ha slutat.. Sjuk är jag också,ont i lungan trots att det är snart ett år sedan jag låg med drenage...
Jaja men men livet går vidare och förhoppningsvis mot ljusare tider!
//Elin

Kommentarer
Postat av: RoxXxy

whaat:O

arton jävla tusen?

vad är de för slags räkningar:S

2011-03-16 @ 22:34:51
URL: http://roxxxylicious.blogg.se/
Postat av: Elin

Ja det är sant.. Arton tusen,jättekul!

Det är elräkning från lägenheten när JAG INTE ENS BODDE DÄR LÄNGRE(flyttade i januari dem är från maj-juli) som han sket i att betala samt en bilförsäkring som han så gott lovade att han skulle betala men nej. jag hade ju ingen egen inkomst utan min lön från lekland kom direkt till hans konto....

2011-03-29 @ 22:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0