Sista

Idag klockan 22.30 tog jag min sista cigarett, nu är det på riktigt denna gång!
Sen skiter jag i om mitt humör blir till en djävul!!!

Vad är karlar annars till för om inte finnas att vara arga på? ;)

Red Wictoria idag för första gången och det gick jättebra! Hon är så mysig så!

Imorn är det lång dag igen som gäller.. Ska åka iväg från skolan ett tag då också då jag har fått läkartid pga min vänstra lunga som var vätskefylld när jag var inlagd och hade drenage.
Men har haft ont i den från och till enda sedan sjukhusvistelsen. Och det är ÖVER ett år sedan nu.. Så nu orkar jag inte med att det sticker till när jag andas och speciellt när jag anstränger mig..


Nej hej hopp i galopp!
//Elin

Kommentarer
Postat av: Marie

duktig du är gumman :) hoppas det går vägen denna gång :) Patrik får stå ut med att du är lite arg i nåra dar ;)

när erik sluta snusa va han typ grinig en vecka sen va de bra :) det fixar ni!

Hoppas det går bra hos läkaren <3

Finns inga ord som kan beskriva hur mkt jag saknar dig <3 men nästa vecka ses vi <3

2011-03-30 @ 10:43:19
URL: http://lilllundin.blogg.se/
Postat av: Marie

sv; Har lagt ut bilder tidigare ;) men du kanske inte är in så ofta ? :)

Längtar oxå efter dig så det skär i hjärtat verkligen! önskar att du bodde här :D

lessen att de blivit inställt så mkt nu :(

älskar dig massor och behöver dig mer än du kan ana :)

jag och bebisen mår bara bra :D förutom att vi längtar hem :(



hoppas du mår bra med :D <3

2011-03-30 @ 11:27:17
URL: http://lilllundin.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag mår jättebra! Gick inte alls bra med sluta rökandet :( men men vi tar nya tag. ja förlåt jag med,nästa gång måste vi ses annars spricker jag av längtan! <3 Älskar dig vännen!

2011-05-06 @ 16:08:25
URL: http://lindforselin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0