Inte för andras skull

Har nu också kommit på att jag ska sluta göra saker för andra bara för att göra dem nöjda. Som sagt så hjälper jag mer än gärna till men ibland känns det som att man bara gör det för andras skull hela tiden,trots att man inte har lust eller orkar...(bitterfitta?)

Har köttgrytan och riset på kokning, blir en sen middag ikväll.. Patrik har jobbat och gått iväg igen för att gymma..

Jag känner mig slutkörd fast jag hade lång sovmorgon idag.
Lämnade Lotta i Medväga,hämtade Linda,till skolan,Lämnade Linda,hämtade Lotta,Hem,Städa,Diska och tvätta plus laga mat.. Har druckit sex koppar kaffe sen jag kom hem så än finns det energi! :)


I bland bara blir mitt liv lite rörigt,men det tycks alltid att bli bättre efter ett tag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0