Födelsedags firande.

Jaha så var man 22 år då! Tre år till och jag är halvvägs till 50! ;)

Har varit en toppen dag. Var i skolan från 10.20-14.00! När jag kom hem blev det fika och Alicia<3,Eija,Micke,Louise,Stefan,Niklas,Maya,Linda och Mattias kom förbi!
Det var riktigt trevligt men lite trångt i våran lilla etta.

Fick blommor och en välbehövd slant!
Jag och Patrik började på LCHF i Tisdags men det sprack under helgen då vi drack lite öl osv.. Sen när det var fika idag då.. Men imorn börjar vi om, så till lunch har jag med mig en fetaost sallad med knaperstekt bacon i! Som såklart älsklingen lagat! :) Sen blir det promenad när jag kommer hem från skolan,om min förkyldning känns ok.

Sen ringde både bror Mikael och Daniel och grattade och självklart mamma! :)
Trevligt att prata med dem alla men mest med Mikael och Daniel då det var länge sedan vi sågs,Har inte träffat Daniel på över ett år! Så blev verkligen glad!

Skönt med sovmorgon imorn också,mjukstart efter helgen.
Till nästa helg blir det nog fiske som de två föregående helgerna,fått ett fiskespö från Patrik!

Tack för alla gratulationer mina underbara vänner och familj!
Älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0