Fortsatta studier...

Har idag varit iväg till vägledningscentrum i Borlänge för att komplettera min ansökan.
När jag kommer dit och pratar med en av vägledarna säger hon "Men du har ju inte Svenska B.. Det måste du ju ha för att kunna söka vidare". Jag står som ett frågetecken..

Blev så förbannad.. Att INGEN på hela Fornby kunnat kläcka ur sig detta innan jag slutade?! Nu blev det ytterligare ett steg bakåt på min väg till högskolan.. SUCK!!!
Svenska B är tydligen viktigt då det måste finnas med om man ska ha en "grundläggande behörighet"!!

Så vägledaren försökte få tag i lite lärare på Fornby för att reda ut detta.. Jag kan inte göra något åt det men det är sååå konstigt att ingen kunnat säga det, att jag inte kommer att få en grundläggande behörighet.. Men endå så står det på mitt intyg att jag har en sådan...

Krångel!
Jaja.. Jag är iaf väldigt glad över att skattepengarna trillat in!

Nej.. Upp med hakan och håll huvudet högt och humöret på topp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0