Krångligt..

Har precis setat och raderat i min jobb-kalender på datorn. Bemmaningen ringde nyss och trodde att jag kunde jobba natt, men då jag jobbar dyng imorn blir det lite svårt.
Så jag gick in i kalendern och underlättade för dem och fyllde i ALLA mina datum då jag jobbar, samt tog bort en massa!

Det krångliga med det hela är att man måste skriva dag för dag, man kan inte lägga in flera dagar samtidigt så det blir krångligt och tar lång tid och fixa, men nu är det iaf gjort!

Det var inte lätt att sova i går kväll på jobbet kan jag lova.. Sååå mycket folk utanför och så hög musik!
När jag åkte hem från jobbet så skakade jag bara på huvudet när jag åkte förbi Ringen.. Hur kan folk grisa ner så mycket? Ja, det är festival men det är inte precis så att det INTE finns några soptunnor! Och alla dessa bilar som folk har parkerat hej vilt!? Halvt ute på gatan, över alla gräsmattor och på folks privata parkerningar.. Är det inte värt att parkera på rätt ställe och gå ett par hundra meter istället för att få massvis med böter?

Även utanför oss här hemma så är gatan full! Men det är iaf rätt-parkerade bilar men jobbigt då det knappt finns plats för oss som bor här!
Men det är ändå kul att det är festival, inte för att jag ska gå men för att det blir lite liv i staden.
Satt igår på balkongen på jobbet och hörde Dileva! Inte min idol direkt men var ändå lite mysigt! Innan hörde jag Flinck, men han kan gå och lägga sig tycker jag.. Eller iaf sätta på sig ett par skor!


Idag är jag helt ledig och ensam hemma.. Undrar vad man ska fördriva tiden med? De flesta går ju på p&l så det finns inte många att umgås med. Patrik jobbar tills imorn, jag ska hämta honom så vi hinner ses i ca HELA 15 min och sen åker jag och jobbar igen! Den här veckan har vi gått om varandra i schemat så det har inte blivit mycket tid tillsammans. Men på Måndag är vi lediga båda två så då får vi passa på att mysa lite!

Kan ju städa, men det går så fort då det är så litet.. Ta en längre promenad med Lotta ska jag göra åtminstonde.. Hon fick en ny pojkvän idag, blandras hanen Kurt! :)

Hej å hå, stå på tå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0